Nieuwsbrief
← Vorige
Warme William-campagne
Warme William is gestart als mascotte van Warme Steden, maar is intussen uitgegroeid tot een Vlaamse campagne van het Fonds GavoorGeluk met MNM als mediapartner.
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Iedereen zit wel eens wat minder goed in zijn vel. Dan is het fijn als er een Warme William voor je klaarstaat. Een Warme William is iemand die oprecht aandacht heeft voor die ander. Iedereen kan er dus één zijn.
Warme William-app
Het Fonds GavoorGeluk ontwikkelde samen met Oona Wyns van Peers Support een app voor jongeren waarmee ze hun kwetsbaarheden leren uiten, maar ook leren om anderen te ondersteunen.
Via de Warme William app kan je luisteren naar podcasts van bekende Vlamingen, zoals Nora Gharib, Kamal Kharmach en vele anderen. Zij vertellen over de Warme Williams in hun leven en hoe zij zelf trachten anderen bij te staan.
Soko
Samen met Marc De Bel heeft het Fonds GavoorGeluk het boek 'Soko' uitgebracht. Dit ontroerende verhaal gaat over de kracht van vriendschap bij het verwerken van een groot verlies en is gericht op kinderen tussen de 4 en 7 jaar oud. Dit boek is geschikt om zowel thuis te lezen als om in de klas te gebruiken met behulp van de bijbehorende lesmap.
Vanaf half maart kan je bij het Logo het boek en de lesmap uitlenen, om eens in te neuzen voor je het wil aankopen.
Vanaf eind maart verwachten we ook de handpoppen.
Voor wie?
Kinderen en jongeren tot 24 jaar
Wie kan aan de slag met de Warme William-campagne?
Lokale besturen, scholen, verenigingen die werken met jongeren,…
Waarom?
1 op 5 jongeren geeft aan zich niet goed in zijn vel te voelen. Warme William maakt aan hen duidelijk dat het uiten van gevoelens kan opluchten. Als je praat met anderen voel je je minder eenzaam, angstig of verdrietig. Jongeren hebben nood aan verbondenheid.
4 op 5 jongeren zitten wel goed in hun vel. Aan hen vragen we dus meer te luisteren en er te zijn voor een ander. En op die manier een ‘Warme William’ te zijn voor elkaar.
Meer informatie?
Neem contact met ons op:
056/44.07.94
logo@logoleieland.be
Logo Kempen zet je op weg
Neem contact op met ons en wij helpen je graag verder. Je kan ons bellen via 014/44.08.34 of stuur een email naar info@logokempen.be.
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Praktisch
Meer info
Logo Mechelen helpt je op weg
Contacteer het aanspreekpunt van je gemeente.
Praktisch
Meer weten of actie ondernemen?
Joke Delepierre
051/23.17.44
Warme William is gestart als mascotte van Warme Steden, maar is intussen uitgegroeid tot een Vlaamse campagne van het Fonds GavoorGeluk met MNM als mediapartner.
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Iedereen zit wel eens wat minder goed in zijn vel. Dan is het fijn als er een Warme William voor je klaarstaat. Een Warme William is iemand die oprecht aandacht heeft voor die ander. Iedereen kan er dus één zijn.
Warme William-app
Het Fonds GavoorGeluk ontwikkelde samen met Oona Wyns van Peers Support een app voor jongeren waarmee ze hun kwetsbaarheden leren uiten, maar ook leren om anderen te ondersteunen.
Via de Warme William app kan je luisteren naar podcasts van bekende Vlamingen, zoals Nora Gharib, Kamal Kharmach en vele anderen. Zij vertellen over de Warme Williams in hun leven en hoe zij zelf trachten anderen bij te staan.
Soko
Samen met Marc De Bel heeft het Fonds GavoorGeluk het boek 'Soko' uitgebracht. Dit ontroerende verhaal gaat over de kracht van vriendschap bij het verwerken van een groot verlies en is gericht op kinderen tussen de 4 en 7 jaar oud. Dit boek is geschikt om zowel thuis te lezen als om in de klas te gebruiken met behulp van de bijbehorende lesmap.
Vanaf half maart kan je bij het Logo het boek en de lesmap uitlenen, om eens in te neuzen voor je het wil aankopen.
Vanaf eind maart verwachten we ook de handpoppen.
Voor wie?
Kinderen en jongeren tot 24 jaar
Wie kan aan de slag met de Warme William-campagne?
Lokale besturen, scholen, verenigingen die werken met jongeren,…
Waarom?
1 op 5 jongeren geeft aan zich niet goed in zijn vel te voelen. Warme William maakt aan hen duidelijk dat het uiten van gevoelens kan opluchten. Als je praat met anderen voel je je minder eenzaam, angstig of verdrietig. Jongeren hebben nood aan verbondenheid.
4 op 5 jongeren zitten wel goed in hun vel. Aan hen vragen we dus meer te luisteren en er te zijn voor een ander. En op die manier een ‘Warme William’ te zijn voor elkaar.
Meer informatie?
Neem contact met ons op:
056/44.07.94
logo@logoleieland.be
Logo Kempen zet je op weg
Neem contact op met ons en wij helpen je graag verder. Je kan ons bellen via 014/44.08.34 of stuur een email naar info@logokempen.be.
Praktisch
Brochures, affiches en meer ondersteunende promotiematerialen kan je bestellen bij Logo Limburg.
Logo Limburg zet je op weg
Je kunt bij Logo Limburg terecht voor advies.
Contacteer ons op 011 15 12 30 of logo@logolimburg.be.
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Praktisch
Meer info
Logo Mechelen helpt je op weg
Contacteer het aanspreekpunt van je gemeente.
Praktisch
Meer weten of actie ondernemen?
Joke Delepierre
051/23.17.44
Warme William is gestart als mascotte van Warme Steden, maar is intussen uitgegroeid tot een Vlaamse campagne van het Fonds GavoorGeluk met MNM als mediapartner.
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Iedereen zit wel eens wat minder goed in zijn vel. Dan is het fijn als er een Warme William voor je klaarstaat. Een Warme William is iemand die oprecht aandacht heeft voor die ander. Iedereen kan er dus één zijn.
Warme William-app
Het Fonds GavoorGeluk ontwikkelde samen met Oona Wyns van Peers Support een app voor jongeren waarmee ze hun kwetsbaarheden leren uiten, maar ook leren om anderen te ondersteunen.
Via de Warme William app kan je luisteren naar podcasts van bekende Vlamingen, zoals Nora Gharib, Kamal Kharmach en vele anderen. Zij vertellen over de Warme Williams in hun leven en hoe zij zelf trachten anderen bij te staan.
Voor wie?
Kinderen en jongeren tot 24 jaar
Wie kan aan de slag met de Warme William-campagne?
Lokale besturen, scholen, verenigingen die werken met jongeren,…
Waarom?
1 op 5 jongeren geeft aan zich niet goed in zijn vel te voelen. Warme William maakt aan hen duidelijk dat het uiten van gevoelens kan opluchten. Als je praat met anderen voel je je minder eenzaam, angstig of verdrietig. Jongeren hebben nood aan verbondenheid.
4 op 5 jongeren zitten wel goed in hun vel. Aan hen vragen we dus meer te luisteren en er te zijn voor een ander. En op die manier een ‘Warme William’ te zijn voor elkaar.
Meer informatie?
Neem contact met ons op:
056/44.07.94
logo@logoleieland.be
Logo Kempen zet je op weg
Neem contact op met ons en wij helpen je graag verder. Je kan ons bellen via 014/44.08.34 of stuur een email naar info@logokempen.be.
Praktisch
Brochures, affiches en meer ondersteunende promotiematerialen kan je bestellen bij Logo Limburg.
Logo Limburg zet je op weg
Je kunt bij Logo Limburg terecht voor advies.
Contacteer ons op 011 15 12 30 of logo@logolimburg.be.
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Praktisch
Neem een kijkje op www.warmewilliam.be
Ga aan de slag met de materialen in de materialenbalk rechts!
Meer weten of actie ondernemen?
Charlotte Van Belle
charlotte.vanbelle@logowaasland.be
0471 85 82 06
Praktisch
Meer info
Logo Mechelen helpt je op weg
Contacteer het aanspreekpunt van je gemeente.
Praktisch
Warme William is gestart als mascotte van Warme Steden, maar is intussen uitgegroeid tot een Vlaamse campagne van het Fonds GavoorGeluk met MNM als mediapartner.
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Iedereen zit wel eens wat minder goed in zijn vel. Dan is het fijn als er een Warme William voor je klaarstaat. Een Warme William is iemand die oprecht aandacht heeft voor die ander. Iedereen kan er dus één zijn.
Warme William-app
Het Fonds GavoorGeluk ontwikkelde samen met Oona Wyns van Peers Support een app voor jongeren waarmee ze hun kwetsbaarheden leren uiten, maar ook leren om anderen te ondersteunen.
Via de Warme William app kan je luisteren naar podcasts van bekende Vlamingen, zoals Nora Gharib, Kamal Kharmach en vele anderen. Zij vertellen over de Warme Williams in hun leven en hoe zij zelf trachten anderen bij te staan.
Voor wie?
Kinderen en jongeren tot 24 jaar
Wie kan aan de slag met de Warme William-campagne?
Lokale besturen, scholen, verenigingen die werken met jongeren,…
Waarom?
1 op 5 jongeren geeft aan zich niet goed in zijn vel te voelen. Warme William maakt aan hen duidelijk dat het uiten van gevoelens kan opluchten. Als je praat met anderen voel je je minder eenzaam, angstig of verdrietig. Jongeren hebben nood aan verbondenheid.
4 op 5 jongeren zitten wel goed in hun vel. Aan hen vragen we dus meer te luisteren en er te zijn voor een ander. En op die manier een ‘Warme William’ te zijn voor elkaar.
Meer weten of actie ondernemen?
Joke Delepierre
051/23.17.44
Meer informatie?
Neem contact met ons op:
056/44.07.94
logo@logoleieland.be
Logo Kempen zet je op weg
Neem contact op met ons en wij helpen je graag verder. Je kan ons bellen via 014/44.08.34 of stuur een email naar info@logokempen.be.
Praktisch
Brochures, affiches en meer ondersteunende promotiematerialen kan je bestellen bij Logo Limburg.
Logo Limburg zet je op weg
Je kunt bij Logo Limburg terecht voor advies.
Contacteer ons op 011 15 12 30 of logo@logolimburg.be.
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Warme William is gestart als mascotte van Warme Steden, maar is intussen uitgegroeid tot een Vlaamse campagne van het Fonds GavoorGeluk met MNM als mediapartner.
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Iedereen zit wel eens wat minder goed in zijn vel. Dan is het fijn als er een Warme William voor je klaarstaat. Een Warme William is iemand die oprecht aandacht heeft voor die ander. Iedereen kan er dus één zijn.
Warme William-app
Het Fonds GavoorGeluk ontwikkelde samen met Oona Wyns van Peers Support een app voor jongeren waarmee ze hun kwetsbaarheden leren uiten, maar ook leren om anderen te ondersteunen.
Via de Warme William app kan je luisteren naar podcasts van bekende Vlamingen, zoals Nora Gharib, Kamal Kharmach en vele anderen. Zij vertellen over de Warme Williams in hun leven en hoe zij zelf trachten anderen bij te staan.
Voor wie?
Kinderen en jongeren tot 24 jaar
Wie kan aan de slag met de Warme William-campagne?
Lokale besturen, scholen, verenigingen die werken met jongeren,…
Waarom?
1 op 5 jongeren geeft aan zich niet goed in zijn vel te voelen. Warme William maakt aan hen duidelijk dat het uiten van gevoelens kan opluchten. Als je praat met anderen voel je je minder eenzaam, angstig of verdrietig. Jongeren hebben nood aan verbondenheid.
4 op 5 jongeren zitten wel goed in hun vel. Aan hen vragen we dus meer te luisteren en er te zijn voor een ander. En op die manier een ‘Warme William’ te zijn voor elkaar.
Meer weten of actie ondernemen?
Joke Delepierre
051/23.17.44
Praktisch
Meer info
Logo Mechelen helpt je op weg
Contacteer het aanspreekpunt van je gemeente.
Meer informatie?
Neem contact met ons op:
056/44.07.94
logo@logoleieland.be
Logo Kempen zet je op weg
Neem contact op met ons en wij helpen je graag verder. Je kan ons bellen via 014/44.08.34 of stuur een email naar info@logokempen.be.
Praktisch
Praktisch
Brochures, affiches en meer ondersteunende promotiematerialen kan je bestellen bij Logo Limburg.
Logo Limburg zet je op weg
Je kunt bij Logo Limburg terecht voor advies.
Contacteer ons op 011 15 12 30 of logo@logolimburg.be.
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Warme William is gestart als mascotte van Warme Steden, maar is intussen uitgegroeid tot een Vlaamse campagne van het Fonds GavoorGeluk met MNM als mediapartner.
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Iedereen zit wel eens wat minder goed in zijn vel. Dan is het fijn als er een Warme William voor je klaarstaat. Een Warme William is iemand die oprecht aandacht heeft voor die ander. Iedereen kan er dus één zijn.
Warme William-app
Het Fonds GavoorGeluk ontwikkelde samen met Oona Wyns van Peers Support een app voor jongeren waarmee ze hun kwetsbaarheden leren uiten, maar ook leren om anderen te ondersteunen.
Via de Warme William app kan je luisteren naar podcasts van bekende Vlamingen, zoals Nora Gharib, Kamal Kharmach en vele anderen. Zij vertellen over de Warme Williams in hun leven en hoe zij zelf trachten anderen bij te staan.
Voor wie?
Kinderen en jongeren tot 24 jaar
Wie kan aan de slag met de Warme William-campagne?
Lokale besturen, scholen, verenigingen die werken met jongeren,…
Waarom?
1 op 5 jongeren geeft aan zich niet goed in zijn vel te voelen. Warme William maakt aan hen duidelijk dat het uiten van gevoelens kan opluchten. Als je praat met anderen voel je je minder eenzaam, angstig of verdrietig. Jongeren hebben nood aan verbondenheid.
4 op 5 jongeren zitten wel goed in hun vel. Aan hen vragen we dus meer te luisteren en er te zijn voor een ander. En op die manier een ‘Warme William’ te zijn voor elkaar.
Meer weten of actie ondernemen?
Joke Delepierre
051/23.17.44
Praktisch
Meer info
Logo Mechelen helpt je op weg
Contacteer het aanspreekpunt van je gemeente.
Meer informatie?
Neem contact met ons op:
056/44.07.94
logo@logoleieland.be
Aan de slag met Warme William in de klas
Logo Kempen zet je op weg
Neem contact op met ons en wij helpen je graag verder. Je kan ons bellen via 014/44.08.34 of stuur een email naar info@logokempen.be.
Praktisch
Meer weten of actie ondernemen?
chelsea.vinckier@logowaasland.be
0471 85 82 08
Warme William is gestart als mascotte van Warme Steden, maar is intussen uitgegroeid tot een Vlaamse campagne van het Fonds GavoorGeluk met MNM als mediapartner.
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Iedereen zit wel eens wat minder goed in zijn vel. Dan is het fijn als er een Warme William voor je klaarstaat. Een Warme William is iemand die oprecht aandacht heeft voor die ander. Iedereen kan er dus één zijn.
Warme William-app
Het Fonds GavoorGeluk ontwikkelde samen met Oona Wyns van Peers Support een app voor jongeren waarmee ze hun kwetsbaarheden leren uiten, maar ook leren om anderen te ondersteunen.
Via de Warme William app kan je luisteren naar podcasts van bekende Vlamingen, zoals Nora Gharib, Kamal Kharmach en vele anderen. Zij vertellen over de Warme Williams in hun leven en hoe zij zelf trachten anderen bij te staan.
Voor wie?
Kinderen en jongeren tot 24 jaar
Wie kan aan de slag met de Warme William-campagne?
Lokale besturen, scholen, verenigingen die werken met jongeren,…
Waarom?
1 op 5 jongeren geeft aan zich niet goed in zijn vel te voelen. Warme William maakt aan hen duidelijk dat het uiten van gevoelens kan opluchten. Als je praat met anderen voel je je minder eenzaam, angstig of verdrietig. Jongeren hebben nood aan verbondenheid.
4 op 5 jongeren zitten wel goed in hun vel. Aan hen vragen we dus meer te luisteren en er te zijn voor een ander. En op die manier een ‘Warme William’ te zijn voor elkaar.
Meer weten of actie ondernemen?
Joke Delepierre
051/23.17.44
Praktisch
Meer info
Praktisch
Brochures, affiches en meer ondersteunende promotiematerialen kan je bestellen bij Logo Limburg.
Logo Limburg zet je op weg
Je kunt bij Logo Limburg terecht voor advies.
Contacteer ons op 011 15 12 30 of logo@logolimburg.be.
Logo Mechelen helpt je op weg
Contacteer het aanspreekpunt van je gemeente.
Meer informatie?
Neem contact met ons op:
056/44.07.94
logo@logoleieland.be
Aan de slag met Warme William in de klas
Logo Kempen zet je op weg
Neem contact op met ons en wij helpen je graag verder. Je kan ons bellen via 014/44.08.34 of stuur een email naar info@logokempen.be.
Praktisch
Meer weten of actie ondernemen?
chelsea.vinckier@logowaasland.be
0471 85 82 08
Warme William is gestart als mascotte van Warme Steden, maar is intussen uitgegroeid tot een Vlaamse campagne van het Fonds GavoorGeluk met MNM als mediapartner.
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Iedereen zit wel eens wat minder goed in zijn vel. Dan is het fijn als er een Warme William voor je klaarstaat. Een Warme William is iemand die oprecht aandacht heeft voor die ander. Iedereen kan er dus één zijn.
Warme William-app
Het Fonds GavoorGeluk ontwikkelde samen met Oona Wyns van Peers Support een app voor jongeren waarmee ze hun kwetsbaarheden leren uiten, maar ook leren om anderen te ondersteunen.
Via de Warme William app kan je luisteren naar podcasts van bekende Vlamingen, zoals Nora Gharib, Kamal Kharmach en vele anderen. Zij vertellen over de Warme Williams in hun leven en hoe zij zelf trachten anderen bij te staan.
Voor wie?
Kinderen en jongeren tot 24 jaar
Wie kan aan de slag met de Warme William-campagne?
Lokale besturen, scholen, verenigingen die werken met jongeren,…
Waarom?
1 op 5 jongeren geeft aan zich niet goed in zijn vel te voelen. Warme William maakt aan hen duidelijk dat het uiten van gevoelens kan opluchten. Als je praat met anderen voel je je minder eenzaam, angstig of verdrietig. Jongeren hebben nood aan verbondenheid.
4 op 5 jongeren zitten wel goed in hun vel. Aan hen vragen we dus meer te luisteren en er te zijn voor een ander. En op die manier een ‘Warme William’ te zijn voor elkaar.
Meer weten of actie ondernemen?
Joke Delepierre
051/23.17.44
Praktisch
Meer info
Praktisch
Brochures, affiches en meer ondersteunende promotiematerialen kan je bestellen bij Logo Limburg.
Logo Limburg zet je op weg
Je kunt bij Logo Limburg terecht voor advies.
Contacteer ons op 011 15 12 30 of logo@logolimburg.be.
Logo Mechelen helpt je op weg
Contacteer het aanspreekpunt van je gemeente.
Meer informatie?
Neem contact met ons op:
056/44.07.94
logo@logoleieland.be
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Aan de slag met Warme William in de klas
Logo Kempen zet je op weg
Neem contact op met ons en wij helpen je graag verder. Je kan ons bellen via 014/44.08.34 of stuur een email naar info@logokempen.be.
Praktisch
Warme William is gestart als mascotte van Warme Steden, maar is intussen uitgegroeid tot een Vlaamse campagne van het Fonds GavoorGeluk met MNM als mediapartner.
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Iedereen zit wel eens wat minder goed in zijn vel. Dan is het fijn als er een Warme William voor je klaarstaat. Een Warme William is iemand die oprecht aandacht heeft voor die ander. Iedereen kan er dus één zijn.
Warme William-app
Het Fonds GavoorGeluk ontwikkelde samen met Oona Wyns van Peers Support een app voor jongeren waarmee ze hun kwetsbaarheden leren uiten, maar ook leren om anderen te ondersteunen.
Via de Warme William app kan je luisteren naar podcasts van bekende Vlamingen, zoals Nora Gharib, Kamal Kharmach en vele anderen. Zij vertellen over de Warme Williams in hun leven en hoe zij zelf trachten anderen bij te staan.
Voor wie?
Kinderen en jongeren tot 24 jaar
Wie kan aan de slag met de Warme William-campagne?
Lokale besturen, scholen, verenigingen die werken met jongeren,…
Waarom?
1 op 5 jongeren geeft aan zich niet goed in zijn vel te voelen. Warme William maakt aan hen duidelijk dat het uiten van gevoelens kan opluchten. Als je praat met anderen voel je je minder eenzaam, angstig of verdrietig. Jongeren hebben nood aan verbondenheid.
4 op 5 jongeren zitten wel goed in hun vel. Aan hen vragen we dus meer te luisteren en er te zijn voor een ander. En op die manier een ‘Warme William’ te zijn voor elkaar.
Meer weten of actie ondernemen?
Joke Delepierre
051/23.17.44
Praktisch
Meer info
Praktisch
Brochures, affiches en meer ondersteunende promotiematerialen kan je bestellen bij Logo Limburg.
Logo Limburg zet je op weg
Je kunt bij Logo Limburg terecht voor advies.
Contacteer ons op 011 15 12 30 of logo@logolimburg.be.
Logo Mechelen helpt je op weg
Contacteer het aanspreekpunt van je gemeente.
Meer informatie?
Neem contact met ons op:
056/44.07.94
logo@logoleieland.be
Meer weten of actie ondernemen?
03 766 87 78
Warme William is gestart als mascotte van Warme Steden, maar is intussen uitgegroeid tot een Vlaamse campagne van het Fonds GavoorGeluk met MNM als mediapartner.
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Iedereen zit wel eens wat minder goed in zijn vel. Dan is het fijn als er een Warme William voor je klaarstaat. Een Warme William is iemand die oprecht aandacht heeft voor die ander. Iedereen kan er dus één zijn.
Warme William-app
Het Fonds GavoorGeluk ontwikkelde samen met Oona Wyns van Peers Support een app voor jongeren waarmee ze hun kwetsbaarheden leren uiten, maar ook leren om anderen te ondersteunen.
Via de Warme William app kan je luisteren naar podcasts van bekende Vlamingen, zoals Nora Gharib, Kamal Kharmach en vele anderen. Zij vertellen over de Warme Williams in hun leven en hoe zij zelf trachten anderen bij te staan.
Voor wie?
Kinderen en jongeren tot 24 jaar
Wie kan aan de slag met de Warme William-campagne?
Lokale besturen, scholen, verenigingen die werken met jongeren,…
Waarom?
1 op 5 jongeren geeft aan zich niet goed in zijn vel te voelen. Warme William maakt aan hen duidelijk dat het uiten van gevoelens kan opluchten. Als je praat met anderen voel je je minder eenzaam, angstig of verdrietig. Jongeren hebben nood aan verbondenheid.
4 op 5 jongeren zitten wel goed in hun vel. Aan hen vragen we dus meer te luisteren en er te zijn voor een ander. En op die manier een ‘Warme William’ te zijn voor elkaar.
Meer weten of actie ondernemen?
Joke Delepierre
051/23.17.44
Praktisch
Meer info
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Praktisch
Brochures, affiches en meer ondersteunende promotiematerialen kan je bestellen bij Logo Limburg.
Logo Limburg zet je op weg
Je kunt bij Logo Limburg terecht voor advies.
Contacteer ons op 011 15 12 30 of logo@logolimburg.be.
Praktisch
Logo Kempen zet je op weg
Neem contact op met ons en wij helpen je graag verder. Je kan ons bellen via 014/44.08.34 of stuur een email naar info@logokempen.be.
Logo Mechelen helpt je op weg
Contacteer het aanspreekpunt van je gemeente.
Meer informatie?
Neem contact met ons op:
056/44.07.94
logo@logoleieland.be
Warme William is gestart als mascotte van Warme Steden, maar is intussen uitgegroeid tot een Vlaamse campagne van het Fonds GavoorGeluk met MNM als mediapartner.
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Iedereen zit wel eens wat minder goed in zijn vel. Dan is het fijn als er een Warme William voor je klaarstaat. Een Warme William is iemand die oprecht aandacht heeft voor die ander. Iedereen kan er dus één zijn.
Warme William-app
Het Fonds GavoorGeluk ontwikkelde samen met Oona Wyns van Peers Support een app voor jongeren waarmee ze hun kwetsbaarheden leren uiten, maar ook leren om anderen te ondersteunen.
Via de Warme William app kan je luisteren naar podcasts van bekende Vlamingen, zoals Nora Gharib, Kamal Kharmach en vele anderen. Zij vertellen over de Warme Williams in hun leven en hoe zij zelf trachten anderen bij te staan.
Voor wie?
Kinderen en jongeren tot 24 jaar
Wie kan aan de slag met de Warme William-campagne?
Lokale besturen, scholen, verenigingen die werken met jongeren,…
Waarom?
1 op 5 jongeren geeft aan zich niet goed in zijn vel te voelen. Warme William maakt aan hen duidelijk dat het uiten van gevoelens kan opluchten. Als je praat met anderen voel je je minder eenzaam, angstig of verdrietig. Jongeren hebben nood aan verbondenheid.
4 op 5 jongeren zitten wel goed in hun vel. Aan hen vragen we dus meer te luisteren en er te zijn voor een ander. En op die manier een ‘Warme William’ te zijn voor elkaar.
Meer weten of actie ondernemen?
Joke Delepierre
051/23.17.44
Praktisch
Meer info
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Praktisch
Brochures, affiches en meer ondersteunende promotiematerialen kan je bestellen bij Logo Limburg.
Logo Limburg zet je op weg
Je kunt bij Logo Limburg terecht voor advies.
Contacteer ons op 011 15 12 30 of logo@logolimburg.be.
Praktisch
.
Logo Kempen zet je op weg
Neem contact op met ons en wij helpen je graag verder. Je kan ons bellen via 014/44.08.34 of stuur een email naar info@logokempen.be.
Logo Mechelen helpt je op weg
Contacteer het aanspreekpunt van je gemeente.
Warme William is gestart als mascotte van Warme Steden, maar is intussen uitgegroeid tot een Vlaamse campagne van het Fonds GavoorGeluk met MNM als mediapartner.
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Iedereen zit wel eens wat minder goed in zijn vel. Dan is het fijn als er een Warme William voor je klaarstaat. Een Warme William is iemand die oprecht aandacht heeft voor die ander. Iedereen kan er dus één zijn.
Warme William-app
Het Fonds GavoorGeluk ontwikkelde samen met Oona Wyns van Peers Support een app voor jongeren waarmee ze hun kwetsbaarheden leren uiten, maar ook leren om anderen te ondersteunen.
Via de Warme William app kan je luisteren naar podcasts van bekende Vlamingen, zoals Nora Gharib, Kamal Kharmach en vele anderen. Zij vertellen over de Warme Williams in hun leven en hoe zij zelf trachten anderen bij te staan.
Voor wie?
Kinderen en jongeren tot 24 jaar
Wie kan aan de slag met de Warme William-campagne?
Lokale besturen, scholen, verenigingen die werken met jongeren,…
Waarom?
1 op 5 jongeren geeft aan zich niet goed in zijn vel te voelen. Warme William maakt aan hen duidelijk dat het uiten van gevoelens kan opluchten. Als je praat met anderen voel je je minder eenzaam, angstig of verdrietig. Jongeren hebben nood aan verbondenheid.
4 op 5 jongeren zitten wel goed in hun vel. Aan hen vragen we dus meer te luisteren en er te zijn voor een ander. En op die manier een ‘Warme William’ te zijn voor elkaar.
Meer weten of actie ondernemen?
Joke Delepierre
051/23.17.44
Praktisch
Meer info
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Praktisch
Brochures, affiches en meer ondersteunende promotiematerialen kan je bestellen bij Logo Limburg.
Logo Limburg zet je op weg
Je kunt bij Logo Limburg terecht voor advies.
Contacteer ons op 011 15 12 30 of logo@logolimburg.be.
Praktisch
Meer weten of actie ondernemen?
Eva Van Maele
03 766 87 78
.
Logo Kempen zet je op weg
Neem contact op met ons en wij helpen je graag verder. Je kan ons bellen via 014/44.08.34 of stuur een email naar info@logokempen.be.
Warme William is gestart als mascotte van Warme Steden, maar is intussen uitgegroeid tot een Vlaamse campagne van het Fonds GavoorGeluk met MNM als mediapartner.
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Iedereen zit wel eens wat minder goed in zijn vel. Dan is het fijn als er een Warme William voor je klaarstaat. Een Warme William is iemand die oprecht aandacht heeft voor die ander. Iedereen kan er dus één zijn.
Warme William-app
Het Fonds GavoorGeluk ontwikkelde samen met Oona Wyns van Peers Support een app voor jongeren waarmee ze hun kwetsbaarheden leren uiten, maar ook leren om anderen te ondersteunen.
Via de Warme William app kan je luisteren naar podcasts van bekende Vlamingen, zoals Nora Gharib, Kamal Kharmach en vele anderen. Zij vertellen over de Warme Williams in hun leven en hoe zij zelf trachten anderen bij te staan.
Voor wie?
Kinderen en jongeren tot 24 jaar
Wie kan aan de slag met de Warme William-campagne?
Lokale besturen, scholen, verenigingen die werken met jongeren,…
Waarom?
1 op 5 jongeren geeft aan zich niet goed in zijn vel te voelen. Warme William maakt aan hen duidelijk dat het uiten van gevoelens kan opluchten. Als je praat met anderen voel je je minder eenzaam, angstig of verdrietig. Jongeren hebben nood aan verbondenheid.
4 op 5 jongeren zitten wel goed in hun vel. Aan hen vragen we dus meer te luisteren en er te zijn voor een ander. En op die manier een ‘Warme William’ te zijn voor elkaar.
Meer weten of actie ondernemen?
Joke Delepierre
051/23.17.44
Praktisch
Meer info
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Praktisch
Brochures, affiches en meer ondersteunende promotiematerialen kan je bestellen bij Logo Limburg.
Logo Limburg zet je op weg
Je kunt bij Logo Limburg terecht voor advies.
Contacteer ons op 011 15 12 30 of logo@logolimburg.be.
Logo Mechelen helpt je op weg
Contacteer het aanspreekpunt van je gemeente.
Praktisch
Meer weten of actie ondernemen?
Eva Van Maele
03 766 87 78
.
Logo Kempen zet je op weg
Neem contact op met ons en wij helpen je graag verder. Je kan ons bellen via 014/44.08.34 of stuur een email naar info@logokempen.be.
Warme William is gestart als mascotte van Warme Steden, maar is intussen uitgegroeid tot een Vlaamse campagne van het Fonds GavoorGeluk met MNM als mediapartner.
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Iedereen zit wel eens wat minder goed in zijn vel. Dan is het fijn als er een Warme William voor je klaarstaat. Een Warme William is iemand die oprecht aandacht heeft voor die ander. Iedereen kan er dus één zijn.
Warme William-app
Het Fonds GavoorGeluk ontwikkelde samen met Oona Wyns van Peers Support een app voor jongeren waarmee ze hun kwetsbaarheden leren uiten, maar ook leren om anderen te ondersteunen.
Via de Warme William app kan je luisteren naar podcasts van bekende Vlamingen, zoals Nora Gharib, Kamal Kharmach en vele anderen. Zij vertellen over de Warme Williams in hun leven en hoe zij zelf trachten anderen bij te staan.
Voor wie?
Kinderen en jongeren tot 24 jaar
Wie kan aan de slag met de Warme William-campagne?
Lokale besturen, scholen, verenigingen die werken met jongeren,…
Waarom?
1 op 5 jongeren geeft aan zich niet goed in zijn vel te voelen. Warme William maakt aan hen duidelijk dat het uiten van gevoelens kan opluchten. Als je praat met anderen voel je je minder eenzaam, angstig of verdrietig. Jongeren hebben nood aan verbondenheid.
4 op 5 jongeren zitten wel goed in hun vel. Aan hen vragen we dus meer te luisteren en er te zijn voor een ander. En op die manier een ‘Warme William’ te zijn voor elkaar.
Meer weten of actie ondernemen?
Joke Delepierre
051/23.17.44
Praktisch
Meer info
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Praktisch
Brochures, affiches en meer ondersteunende promotiematerialen kan je bestellen bij Logo Limburg.
Logo Limburg zet je op weg
Je kunt bij Logo Limburg terecht voor advies.
Contacteer ons op 011 15 12 30 of logo@logolimburg.be.
Logo Mechelen helpt je op weg
Contacteer het aanspreekpunt van je gemeente.
Praktisch
Warme William is gestart als mascotte van Warme Steden, maar is intussen uitgegroeid tot een Vlaamse campagne van het Fonds GavoorGeluk met MNM als mediapartner.
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Iedereen zit wel eens wat minder goed in zijn vel. Dan is het fijn als er een Warme William voor je klaarstaat. Een Warme William is iemand die oprecht aandacht heeft voor die ander. Iedereen kan er dus één zijn.
Warme William-app
Het Fonds GavoorGeluk ontwikkelde samen met Oona Wyns van Peers Support een app voor jongeren waarmee ze hun kwetsbaarheden leren uiten, maar ook leren om anderen te ondersteunen.
Via de Warme William app kan je luisteren naar podcasts van bekende Vlamingen, zoals Nora Gharib, Kamal Kharmach en vele anderen. Zij vertellen over de Warme Williams in hun leven en hoe zij zelf trachten anderen bij te staan.
Voor wie?
Kinderen en jongeren tot 24 jaar
Wie kan aan de slag met de Warme William-campagne?
Lokale besturen, scholen, verenigingen die werken met jongeren,…
Waarom?
1 op 5 jongeren geeft aan zich niet goed in zijn vel te voelen. Warme William maakt aan hen duidelijk dat het uiten van gevoelens kan opluchten. Als je praat met anderen voel je je minder eenzaam, angstig of verdrietig. Jongeren hebben nood aan verbondenheid.
4 op 5 jongeren zitten wel goed in hun vel. Aan hen vragen we dus meer te luisteren en er te zijn voor een ander. En op die manier een ‘Warme William’ te zijn voor elkaar.
Meer weten of actie ondernemen?
Joke Delepierre
051/23.17.44
Praktisch
Meer info
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
.
Praktisch
Brochures, affiches en meer ondersteunende promotiematerialen kan je bestellen bij Logo Limburg.
Logo Limburg zet je op weg
Je kunt bij Logo Limburg terecht voor advies.
Contacteer ons op 011 15 12 30 of logo@logolimburg.be.
Logo Mechelen helpt je op weg
Contacteer het aanspreekpunt van je gemeente.
Meer weten of actie ondernemen?
Eva Van Maele
03 766 87 78
Warme William is gestart als mascotte van Warme Steden, maar is intussen uitgegroeid tot een Vlaamse campagne van het Fonds GavoorGeluk met MNM als mediapartner.
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Iedereen zit wel eens wat minder goed in zijn vel. Dan is het fijn als er een Warme William voor je klaarstaat. Een Warme William is iemand die oprecht aandacht heeft voor die ander. Iedereen kan er dus één zijn.
Warme William-app
Het Fonds GavoorGeluk ontwikkelde samen met Oona Wyns van Peers Support een app voor jongeren waarmee ze hun kwetsbaarheden leren uiten, maar ook leren om anderen te ondersteunen.
Via de Warme William app kan je luisteren naar podcasts van bekende Vlamingen, zoals Nora Gharib, Kamal Kharmach en vele anderen. Zij vertellen over de Warme Williams in hun leven en hoe zij zelf trachten anderen bij te staan.
Voor wie?
Kinderen en jongeren tot 24 jaar
Wie kan aan de slag met de Warme William-campagne?
Lokale besturen, scholen, verenigingen die werken met jongeren,…
Waarom?
1 op 5 jongeren geeft aan zich niet goed in zijn vel te voelen. Warme William maakt aan hen duidelijk dat het uiten van gevoelens kan opluchten. Als je praat met anderen voel je je minder eenzaam, angstig of verdrietig. Jongeren hebben nood aan verbondenheid.
4 op 5 jongeren zitten wel goed in hun vel. Aan hen vragen we dus meer te luisteren en er te zijn voor een ander. En op die manier een ‘Warme William’ te zijn voor elkaar.
Meer weten of actie ondernemen?
Joke Delepierre
051/23.17.44
Praktisch
Meer info
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
.
Praktisch
Brochures, affiches en meer ondersteunende promotiematerialen kan je bestellen bij Logo Limburg.
Logo Limburg zet je op weg
Je kunt bij Logo Limburg terecht voor advies.
Contacteer ons op 011 15 12 30 of logo@logolimburg.be.
Logo Mechelen helpt je op weg
Contacteer het aanspreekpunt van je gemeente.
Warme William is gestart als mascotte van Warme Steden, maar is intussen uitgegroeid tot een Vlaamse campagne van het Fonds GavoorGeluk met MNM als mediapartner.
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Iedereen zit wel eens wat minder goed in zijn vel. Dan is het fijn als er een Warme William voor je klaarstaat. Een Warme William is iemand die oprecht aandacht heeft voor die ander. Iedereen kan er dus één zijn.
Warme William-app
Het Fonds GavoorGeluk ontwikkelde samen met Oona Wyns van Peers Support een app voor jongeren waarmee ze hun kwetsbaarheden leren uiten, maar ook leren om anderen te ondersteunen.
Via de Warme William app kan je luisteren naar podcasts van bekende Vlamingen, zoals Nora Gharib, Kamal Kharmach en vele anderen. Zij vertellen over de Warme Williams in hun leven en hoe zij zelf trachten anderen bij te staan.
Voor wie?
Kinderen en jongeren tot 24 jaar
Wie kan aan de slag met de Warme William-campagne?
Lokale besturen, scholen, verenigingen die werken met jongeren,…
Waarom?
1 op 5 jongeren geeft aan zich niet goed in zijn vel te voelen. Warme William maakt aan hen duidelijk dat het uiten van gevoelens kan opluchten. Als je praat met anderen voel je je minder eenzaam, angstig of verdrietig. Jongeren hebben nood aan verbondenheid.
4 op 5 jongeren zitten wel goed in hun vel. Aan hen vragen we dus meer te luisteren en er te zijn voor een ander. En op die manier een ‘Warme William’ te zijn voor elkaar.
Meer weten of actie ondernemen?
Joke Delepierre
051/23.17.44
Praktisch
Meer info
Meer weten of actie ondernemen?
Eva Van Maele
03 766 87 78
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Warme William is gestart als mascotte van Warme Steden, maar is intussen uitgegroeid tot een Vlaamse campagne van het Fonds GavoorGeluk met MNM als mediapartner.
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Iedereen zit wel eens wat minder goed in zijn vel. Dan is het fijn als er een Warme William voor je klaarstaat. Een Warme William is iemand die oprecht aandacht heeft voor die ander. Iedereen kan er dus één zijn.
Warme William-app
Het Fonds GavoorGeluk ontwikkelde samen met Oona Wyns van Peers Support een app voor jongeren waarmee ze hun kwetsbaarheden leren uiten, maar ook leren om anderen te ondersteunen.
Via de Warme William app kan je luisteren naar podcasts van bekende Vlamingen, zoals Nora Gharib, Kamal Kharmach en vele anderen. Zij vertellen over de Warme Williams in hun leven en hoe zij zelf trachten anderen bij te staan.
Voor wie?
Kinderen en jongeren tot 24 jaar
Wie kan aan de slag met de Warme William-campagne?
Lokale besturen, scholen, verenigingen die werken met jongeren,…
Waarom?
1 op 5 jongeren geeft aan zich niet goed in zijn vel te voelen. Warme William maakt aan hen duidelijk dat het uiten van gevoelens kan opluchten. Als je praat met anderen voel je je minder eenzaam, angstig of verdrietig. Jongeren hebben nood aan verbondenheid.
4 op 5 jongeren zitten wel goed in hun vel. Aan hen vragen we dus meer te luisteren en er te zijn voor een ander. En op die manier een ‘Warme William’ te zijn voor elkaar.
Praktisch
Brochures, affiches en meer ondersteunende promotiematerialen kan je bestellen bij Logo Limburg.
Logo Limburg zet je op weg
Je kunt bij Logo Limburg terecht voor advies.
Contacteer ons op 011 15 12 30 of logo@logolimburg.be.
Meer weten of actie ondernemen?
Joke Delepierre
051/23.17.44
Praktisch
Meer info
Meer weten of actie ondernemen?
Eva Van Maele
03 766 87 78
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Warme William is gestart als mascotte van Warme Steden, maar is intussen uitgegroeid tot een Vlaamse campagne van het Fonds GavoorGeluk met MNM als mediapartner.
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Iedereen zit wel eens wat minder goed in zijn vel. Dan is het fijn als er een Warme William voor je klaarstaat. Een Warme William is iemand die oprecht aandacht heeft voor die ander. Iedereen kan er dus één zijn.
Warme William-app
Het Fonds GavoorGeluk ontwikkelde samen met Oona Wyns van Peers Support een app voor jongeren waarmee ze hun kwetsbaarheden leren uiten, maar ook leren om anderen te ondersteunen.
Via de Warme William app kan je luisteren naar podcasts van bekende Vlamingen, zoals Nora Gharib, Kamal Kharmach en vele anderen. Zij vertellen over de Warme Williams in hun leven en hoe zij zelf trachten anderen bij te staan.
Voor wie?
Kinderen en jongeren tot 24 jaar
Wie kan aan de slag met de Warme William-campagne?
Lokale besturen, scholen, verenigingen die werken met jongeren,…
Waarom?
1 op 5 jongeren geeft aan zich niet goed in zijn vel te voelen. Warme William maakt aan hen duidelijk dat het uiten van gevoelens kan opluchten. Als je praat met anderen voel je je minder eenzaam, angstig of verdrietig. Jongeren hebben nood aan verbondenheid.
4 op 5 jongeren zitten wel goed in hun vel. Aan hen vragen we dus meer te luisteren en er te zijn voor een ander. En op die manier een ‘Warme William’ te zijn voor elkaar.
Praktisch
Brochures, affiches en meer ondersteunende promotiematerialen kan je bestellen bij Logo Limburg.
Logo Limburg zet je op weg
Je kunt bij Logo Limburg terecht voor advies.
Contacteer ons op 011 15 12 30 of logo@logolimburg.be.
Materialen
Meer weten of actie ondernemen?
Joke Delepierre
051/23.17.44
Praktisch
Meer info
Meer weten of actie ondernemen?
Eva Van Maele
03 766 87 78
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
.
Praktisch
Brochures, affiches en meer ondersteunende promotiematerialen kan je bestellen bij Logo Limburg.
Logo Limburg zet je op weg
Je kunt bij Logo Limburg terecht voor advies.
Contacteer ons op 011 15 12 30 of logo@logolimburg.be.
Logo Mechelen helpt je op weg
Contacteer het aanspreekpunt van je gemeente.
Meer weten of actie ondernemen?
Eva Van Maele
03 766 87 78
Praktisch
Meer weten of actie ondernemen?
Eva Van Maele
03 766 87 78
.
Logo Kempen zet je op weg
Neem contact op met ons en wij helpen je graag verder. Je kan ons bellen via 014/44.08.34 of stuur een email naar info@logokempen.be.
Logo Mechelen helpt je op weg
Contacteer het aanspreekpunt van je gemeente.
Meer informatie?
Neem contact met ons op:
056/44.07.94
logo@logoleieland.be
Meer weten of actie ondernemen?
Eva Van Maele
03 766 87 78
Aan de slag met Warme William in de klas
Meer weten of actie ondernemen?
03 766 87 78
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Aan de slag met Warme William in de klas
Logo Kempen zet je op weg
Neem contact op met ons en wij helpen je graag verder. Je kan ons bellen via 014/44.08.34 of stuur een email naar info@logokempen.be.
Praktisch
Meer weten of actie ondernemen?
chelsea.vinckier@logowaasland.be
0471 85 82 08
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Praktisch
Brochures, affiches en meer ondersteunende promotiematerialen kan je bestellen bij Logo Limburg.
Logo Limburg zet je op weg
Je kunt bij Logo Limburg terecht voor advies.
Contacteer ons op 011 15 12 30 of logo@logolimburg.be.
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Praktisch
Neem een kijkje op www.warmewilliam.be
Ga aan de slag met de materialen in de materialenbalk rechts!
Meer weten of actie ondernemen?
chelsea.vinckier@logowaasland.be
0471 85 82 08
Praktisch
Neem een kijkje op www.warmewilliam.be
Ga aan de slag met de materialen in de materialenbalk rechts!
Meer weten of actie ondernemen?
Charlotte Van Belle
charlotte.vanbelle@logowaasland.be
0471 85 82 06
Praktisch
Meer info
Logo Mechelen helpt je op weg
Contacteer het aanspreekpunt van je gemeente.
Praktisch
Meer weten of actie ondernemen?
Joke Delepierre
051/23.17.44
Praktisch
Neem een kijkje op www.warmewilliam.be
Ga aan de slag met de materialen in de materialenbalk rechts!
Meer weten of actie ondernemen?
Charlotte Van Belle
charlotte.vanbelle@logowaasland.be
0471 85 82 06
Warme William is gestart als mascotte van Warme Steden, maar is intussen uitgegroeid tot een Vlaamse campagne van het Fonds GavoorGeluk met MNM als mediapartner.
Warme William is een grote blauwe beer die iedereen uitnodigt om te vertellen wat er scheelt en die graag een luisterend oor aanbiedt.
Iedereen zit wel eens wat minder goed in zijn vel. Dan is het fijn als er een Warme William voor je klaarstaat. Een Warme William is iemand die oprecht aandacht heeft voor die ander. Iedereen kan er dus één zijn.
Warme William-app
Het Fonds GavoorGeluk ontwikkelde samen met Oona Wyns van Peers Support een app voor jongeren waarmee ze hun kwetsbaarheden leren uiten, maar ook leren om anderen te ondersteunen.
Via de Warme William app kan je luisteren naar podcasts van bekende Vlamingen, zoals Nora Gharib, Kamal Kharmach en vele anderen. Zij vertellen over de Warme Williams in hun leven en hoe zij zelf trachten anderen bij te staan.
Soko
Samen met Marc De Bel heeft het Fonds GavoorGeluk het boek 'Soko' uitgebracht. Dit ontroerende verhaal gaat over de kracht van vriendschap bij het verwerken van een groot verlies en is gericht op kinderen tussen de 4 en 7 jaar oud. Dit boek is geschikt om zowel thuis te lezen als om in de klas te gebruiken met behulp van de bijbehorende lesmap.
Vanaf half maart kan je bij het Logo het boek en de lesmap uitlenen, om eens in te neuzen voor je het wil aankopen.
Vanaf eind maart verwachten we ook de handpoppen.
Voor wie?
Kinderen en jongeren tot 24 jaar
Wie kan aan de slag met de Warme William-campagne?
Lokale besturen, scholen, verenigingen die werken met jongeren,…
Waarom?
1 op 5 jongeren geeft aan zich niet goed in zijn vel te voelen. Warme William maakt aan hen duidelijk dat het uiten van gevoelens kan opluchten. Als je praat met anderen voel je je minder eenzaam, angstig of verdrietig. Jongeren hebben nood aan verbondenheid.
4 op 5 jongeren zitten wel goed in hun vel. Aan hen vragen we dus meer te luisteren en er te zijn voor een ander. En op die manier een ‘Warme William’ te zijn voor elkaar.
Praktisch
Neem een kijkje op www.warmewilliam.be
Ga aan de slag met de materialen in de materialenbalk rechts!
Meer weten of actie ondernemen?
Charlotte Van Belle
charlotte.vanbelle@logowaasland.be
0471 85 82 06
Praktisch
Brochures, affiches en meer ondersteunende promotiematerialen kan je bestellen bij Logo Limburg.
Logo Limburg zet je op weg
Je kunt bij Logo Limburg terecht voor advies.
Contacteer ons op 011 15 12 30 of logo@logolimburg.be.