Nieuwsbrief

Lidewij Nuitten schrijft column over haar deelname aan Tournée Minérale

ALGEMEEN

Bijna 30.000 mensen gaven reeds aan om in februari een maand lang alcohol te bannen. Logo Brussel kon enkele bekende figuren overtuigen om mee de uitdaging aan te gaan. Zo engageert Lidewij Nuitten (televisiemaakster oa bekend van Iedereen Beroemd) zich voor de campagne Tournée Minérale.

Speciaal voor Tournée Minérale schreef Lidewij Nuitten een column waarin ze haar persoonlijke motivatie en ervaringen neerpende in een column in de krant BRUZZ van 17/02. Haar column is hier raadpleegbaar (doorscrollen naar pag 19).

Voor meer info en inspiratie, raadpleeg www.tourneeminerale.be

GA AAN DE SLAG

• Schrijf alvast jezelf en je organisatie in, en sluit je aan bij de Facebook-pagina en het Facebook-event. Iedere deelnemer is een extra ambassadeur van de campagne.

• Plan de campagne in in je werking: wat kan jij de komende maanden doen om de campagne bekend te maken bij potentiële deelnemers, en om hen te motiveren om deel te nemen? Hoe meer initiatieven genomen worden, hoe sterker de campagne zal staan.

• Via de Toolbox voor professionals kan je als organisatie of team flyers, affiches, pins en polsbandjes aanvragen. De pins en polsbandjes zijn bedoeld om te verdelen onder mensen die zich engageren om deel te nemen.

Contacteer Logo Brussel voor inhoudelijke ondersteuning.

logo.brussel@vgc.be

T 02 563 03 75

 

Logo regio's in kaart

Postcode

 

Logo Antwerpen